tom1974 (guest)
[ View User's Posts ]
|
| Saturday, 07. November 2009 at 14:23 |
 |
|
![]() |
Hi, I'm from Czech Republic (formerly Czechoslovakia) and I want to move to Namibia, preferably in Windhoek. Can anyone advise or a job? I am a good driver, I drive cars and trucks. I create websites, online shops, etc. I speak a little English, some Russian and German to understand a little :-) But I'm learning quickly. Looking for themselves, work and housing for an indefinite period. Thank you for good advice and possibly offer.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----
Ahoj, ek je uit die Tjeggiese Republiek (Voormalige Tsjeggo-Slowakye), en ek Wil skuif na Namibie, verkieslik ve Windhoeku. Kan iemand raai zápustkových aanbod werk? Ek, je 'n goeie bestuurder, ek ry motory en vragmotors. Ek kan webtuistes aanlyn winkels, ens Ek praat 'n bietjie Engels, úl' n Russiese en verstaan 'n bietjie Duits :-) Maar ek leer vinnig. Soek vir hulself werk en tijd leef tyd. Dankie vir die goeie Raad en moontlik te bied.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----
Hallo, ich bin aus der Tschechischen Republik (Frühere Tschechoslowakei) und ich möchte nach Namibie zu bewegen, vorzugsweise ve Windhoeku. Kann jemand beraten oder ein Angebot arbeiten? Ich bin ein guter Fahrer, ich Fähre Autos und Lastwagen. Ich kann Erstellung von webové stránky, Online-Shops, atd. Ich spreche ein wenig Englisch, Russisch und etwas ein wenig Deutsch verstehen :-) Aber ich lerne schnell. Suchen Sie sich selbst für Arbeits-und Lebensbedingungen auf unbestimmte Zeit. Vielen Dank für die guten Ratschläge und möglicherweise anbieten.
[Post edited by: tom1974 on 07/11/09 9:52 PM]
|
|